16.5.12

Postipaten tuomaa


Eilen postipate muisti minua ihanilla, odotetuilla asioilla :) Vanha suoristusrautani pamahti lopullisesti useampi päivä sitten. Rauta oli teippailtu jos jonkinlaisin viritelmin korjaa-se-itse -menetelmällä, mutta eipä sillä turhan pitkälle pötkitty. Kerrankin tuli käytettyä laite totaalisen loppuun, ja hyvillä mielin korvasin sen nyt uudella, entistä ehommalla vempaimella. Viime vuoden lopulla pähkäilin jo rautojen kanssa, mutta vasta nyt sain hankinnan toteutetuksi ja päädyin siis tähän paljon kehuttuun Remingtonin Pearl Straighteneriin. Näin ensialkuun olen ainakin äärimmäisen tyytyväinen! Raudan muotoilu on just oikea kiharoiden tekemiseenkin :)

RCX3
-harjoitustietokoneen sain ystävällisesti testattavakseni Polarilta. Tästä olen ihan yltiöinnoissani, ja kovin mielelläni kertoisin teillekin tämän laitteen toimivuudesta kunnonkohotuskaverina :) Eilen tein jo sen avulla kuntotestin, jonka tulokseksi sain itseni suureksi yllätykseksi 'erittäin hyvä'. Parantamisen varaa löytyy kuitenkin aina, ja uusi testi tulee tehdä ohjeiden mukaan kuuden viikon kuluttua. Jännää nähdä saanko jonkinlaista kehitystä aikaiseksi siinä ajassa ;) Onko teillä treenaamisessa käytössä jonkinlainen harjoitustietokone tai sykemittari? :)

10 kommenttia:

  1. Tuon samaisen suoristusraudan hankkimista olen itsekin suunnitellut aina välillä, mutta ehkä minäkin odottelen että tuo vanha hajoaa lopullisesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten kun rautasi sanoo sopimuksen irti, niin hanki ihmeessä tämä! Ihan superi rauta :)))

      Poista
  2. Mulla on tuo Remington ja se on järisyttävän hyvä!! Ihanat laineet saa aikaan tuosta vaan ja se lämpenee tosi nopeasti :) Suoristamista en sillä harrasta juuri lainkaan, mutta siinäkin on ihan yliveto!

    queenofzeal.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tuntuu että tuo rauta olisi kuin tehty laineiden ja kiharoiden tekoon! Ja suoraksikin sillä saa oikein mainiosti :)) Oon kyllä tosi tyytyväinen tähän hankintaan!! :)

      Poista
  3. Oon käyttänyt sykemittaria aina treenatessani ja seurannu sitä tosi tarkkaan. Erityisesti sykettä terveyden kannalta, kun se välillä menee hieman yli rajojen.. Nyt on loppunu paristot kellosta ja täällä kun ei vastaavia paristoja myydä, niin oon lopettanut kellon käyttämisen ja kaloreiden tarkkailun. Nyt teen enemmän fiiliksen mukaan ja katon kuinka paljon hikeä valuu ja lihaksissa tuntuu!
    Oon kyllä varma, että Suomee palatessani tarvii taas alkaa tarkkaileen sykettä..
    Sykemittari vain mielestäni lisää motivaatiota, mikä on aina plussaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tämä on ihka eka sykemittari/harjoitustietokone, ja oon ihan innoissani niistä tiedoista, joita sen avulla saan treenistä! Ja kyllä, olen ehdottoman samaa mieltä siitä, että mittari kummasti lisää motivaatiota, kun näkee omaa kehitystä ja se kertoo harjoituksen luonteesta muutenkin :))

      Poista
  4. Oi, tuosta Remigtonista olen minäkin kuullut pelkkää hyvää:)! Aikoinaan tuli käytetty enemmän sykemittaria, mutta nykyisin se melkein aina jää, sillä tekosyyllä, että tiedän kuitenkin suht missä mennään:/. Sinun innoittamanasi täytyy kaivaa se pölyyntymästä. Kiitos muutenkin todella kivasta blogista! <3

    Blogissani olisi sinulle haaste:)!

    Terkuin, Trina, http://trinanlaivassamukana.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu, niin paljon hyvää minäkin olin kuullu että luottavaisin mielin sen itselleni hankin! Ja kovin oon ollut tyytyväinen ainakin tämän lyhyen käytön aikana :))
      Kannattaa ehdottomasti ottaa käyttöön sykemittari! Koitapas vaikka sen avulla tehdä eritasoisia treenejä - niiden avulla saat parhaiten kehitystä aikaiseksi. Kroppa kun tottuu melko nopeasti samanlaiseen rasitukseen, jotem kehitystä varten vaaditaan välillä kevyitä ja välillä tosi raskaita treenejä :))
      Kaunis kiitos ihanista sanoistasi, Trina ♥ :)) Ihana, että tykkäät :)

      Ja kiitos myös haasteesta! Käynpäs kurkkaamassa :))

      Poista
  5. Mulla on Remingtonin Straight&Sleek -rauta ja se on nimensä mukaan suoristukseen, eli kiharat ei onnistu, niistä tulee kulmikkaita :D

    - Tiiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih joo sellaisella raudalla missä on suorat reunat ei kyllä saa niin helposti eikä niin nättejä kiharoita ;) Tuossa raudassa on sopivasti pyöristetyt kulmat, joten kiharoista tulee aikas kivoja :))

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi ja kiva kun kävit! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Sisällön tarjoaa Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design