28.10.14

Once in a lifetime






Tämä saattaa hyvinkin olla sellanen once in a lifetime juttu. Siis se, että oon ostanut kengät - tittididii - Halpa-Hallista :D Näin jossain mainoslehtisessä nämä kyseiset popot ja järkeilin asia näin: pitäähän tällaisella mammaihmisellä olla jotkut suht siistit, mutta silti sellaiset hälläväliä-kengät. Tiedättekös, sellaiset joilla voi helposti kipittää lapsen perässä eikä haittaa jos tulee vähän iskua ja kulumaa. Mun silmääni nämä olis just sellaiset :)

Niin. Kummasti sitä on tuon pienen palleroisen myötä noussut esiin erinäisiä uusia ominaisuuksia, joita ainakin osalla vaatteista ja kengistä pitää aivan ehdottomasti olla... ;)

7 kommenttia:

  1. Kivat kengät! Oliko kalliit? Voisin hommata itsellenikin.. Lapsen myötä kyllä kiinnittää huomiota ihan eri seikkoihin... Pitääkö takki tuulta ja vettä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollut kalliit, se tässä parasta olikin :) Kengät kustansi kokonaiset 29 euroa!

      Ja niinpä! Tässä vaiheessa nyös sisävaatteissa puklun tai kuolan näkyminen on yks olennainen juttu :D

      Poista
  2. Mä oon ostanut Halpiksesta parit kesäkengät, talvikengät, työkengät, urheilukerrastoja ja toppahousut pulkkamäkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis täytyy sanoa että olin todella positiivisesti yllättynyt Halpa-Hallin valikoimista, ja erityisesti edulliset hinnat saattaa houkutella tekemään löytöjä toistekin :) Never say never! ;)

      Poista
  3. Kivat kengät! :)
    Joko olet ehtinyt ostoksille Puuvillaan? Olen eilisestä asti käynyt täällä päivystämässä, josko olisit jo postannut siitä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo, oon ollut ostoksilla! Postauksessa hieman kesti tietokoneprobleemien takia, mutta nyt teksti Puuvillasta on julkaistuna :) Käyhän lukaisemassa!

      Poista
  4. Mulla on noi samat mustana! Toimii! :)
    Terkkuja! T:Silja

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi ja kiva kun kävit! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Sisällön tarjoaa Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design