22.4.12

Viikon sporttailut


Viikko 16
Ma: Aamulenkki 20 min (tyhjällä vatsalla),
pyöräily 40 min, kuntosali 1 h.
Ti: Pyöräily 40 min.
Ke: Rauhallinen pyörälenkki 1,5 h.
To: Juoksu 30 min (aamulla tyhjällä vatsalla).
Pe: Vp
La: Kuntosali 1 h.
Su: Juoksu 30 min, käsitreeni 20 min.

Tällaista menoa tällä viikolla :) Selvennän vielä sen verran, että näissä mun päiväkirjoissa lenkki tarkoittaa sekä juoksua että kävelyä ja juoksu on sitten pelkkää juoksua ;) Oon kyllä edelleen ihan täpinöissä tuosta juoksemisesta, ja motivaatiota ruokkii erityisesti se, kun huomaa kunnon kehittyvän yllättävänkin nopeaa tahtia. Polvi vihoittelee edelleen vähän, mutta ei ollenkaan niin pahasti kuin alussa. Vähensin lenkkeilyä siitä ekan viikon viidestä kerrasta nykyiseen kolmeen kertaan, ja se osoittautui oikein toimivaksi ratkaisuksi :) Uudet lenkkarit pitäisi silti jossain vaiheessa hankkia, koska nämä nykyiset on ihan pilipalit ja saattaa osaltaan vaikuttaa tuohon polveenkin. Merkki ja malli on jo katsottuna valmiina tämän urheilijatuttavani kanssa, joten nyt vaan odotellaan, että saan haalittua pennoset kasaan näitä tossuja varten ;)

Reipasta alkavaa viikkoa! :)

Ps. Kiitos kaikista kommenteistanne edelliseen postaukseen! Olen nyt kahta kauheammin pyörällä päästäni, kun en ollenkaan ajatellut, että tuo nykyinen väri olisi säilyttämisen arvoinen... Voi kääk ;)

12 kommenttia:

  1. ootpas ollu taas reipas, pitää itsekin vähän ryhdistäytyä.. mutta saman oon huomannu juoksussa! tosi kiva kun huomaa äkkiä jotain tuloksia. ;)
    millä salilla käyt? oon harkinnu jotain salikorttia, mutta aika kalliita tuntuu olevan, varsinkin kun en oikeen tiedä kuinka ahkerasti siellä sitte tulis käytyä kuitenkaan.. se easyfit kuulostaa kivalle mikä pitäis tulla vaakunaan, sitä odotellessa! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitti! ;) Tämä liikkuminen on vähän sellaista, että pakko painaa täysillä silloin kun virtaa ja motivaatiota riittää :))

      Mä käyn Porihallilla. Oon käynyt siellä jo useamman vuoden, joten mun kortti on jonkun verran edullisempi kuin jos sellaisen ottaisi nyt, mutta onhan se silti melko hintavaa.. Tykkään kuitenkin tosi paljon erityisesti Les Mills -jumpista, joten en mä ilmankaan osaisi olla ;)

      Hei joo, mä muistankin kuulleeni että Vaakunaan olis tulossa joku sali! Sinne ei kai tarvitse sitten ottaa kuukausikorttia, joten saattaa vetää ihan kivasti väkeä sillä valttikortilla :)))

      Poista
    2. No joo sillon pitää käydä kun on fiilis! Oon nyt käyny muutaman kerran juoksemassa kirjuria ympäri, ja vitsi miten huikee fiilis kun jaksaa aina vähän enemmän! Tavotteena olis saada aikaa pienemmäksi, tietty koiran kanssa kun on, täytyy hiukan mennä sen ehdoilla. Mutta ei tää oo niin vakavaa. (: Mulla on nyt v iikon verran ollut iphone, ja sports tracker oli jo vanhassa androidissakin. Siitä näkee kivasti matkan, keskinopeuden yms. Ja eilen illalla latasin vielä kovasti kehutun nike training clubin. Sitäkin pitää testata heti kun ehdin. (: Mutta nyt lähden koiran kanssa juoksemaan, reipasta loppuviikkoa! (:

      Poista
    3. Oih, nyt mua alkoi kiinnostamaan tuo Sports Tracker! Mikä versio sulla niistä on? Niitä kun ymmärtääkseni on monenlaisia, osa maksullisia ja osa ilmaisia...? :)

      Poista
    4. mulla on ihan sellanen ilmanen. (: se ainakin piirtää reitin minkä on kulkenu, laskee matkan 10 metrin tarkkuudella, laskee suunnilleen kulutetut kalorit, laskee keskinopeuden ja maksiminopeuden. ja varmaan unohdankin jo jotain mainita. oon kyllä ite tykännyt kauheesti, kiva apu ja motivaattori. ;)

      Poista
    5. Hei mahtavaa!! Tuollainen pitää siis ehdottomasti hankkia :)))

      Poista
    6. Joo suosittelen kyllä! Pitäis olla mahdollinen ainaki kaikkiin androideihin ja iphoneen. (:

      Poista
  2. Ihanan reipas olet. <3 Kunpa saisin itsekkin itseäni niskasta kiinni.

    Ja AAH mitä kuvia olet tänne laittanut!!! Nuo sisustuskuvat on niin mun makuun! Rakastan uutta ja vanhaa sekasin ja siihen vielä mustaa ja valkoista. <3 Ja tuo ruokakomero!!! Semmosesta me haaveillaan, jos/kun vielä rakennetaan. Harmi kun ei tähän sitä saatu. :/

    Laittelehan lisää näitä inspiskuvia. Olen nyt niin ihastunut mustaan ja olisi kiva nähdä kuvia joissa on just mustaa, valkoista, uutta ja vanhaa ja ripaus puuta. <3

    Ihanaa viikkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihana Naana! ♥ Kiva kun jätit kommentin :))

      Hihii onpas kiva kun tykkäsit postauksista ;) Uuden ja vanhan sekä mustan ja valkoisen liitto on ihan parasta ♥ Ja nuo ruokakomerot on ihan äärimmäisen käteviä! Jos rakennatte, niin sellainen kannattaa ehdottomasti sisällyttää piirustuksiin ;)))

      Lisää inspiskuvia tulee ilman muuta!! Olen taas pienoisen sisustuskärpäsen purema, ja erityisesti tuollaisia mustavalkoisia tai kokovalkoisia sisustuksia tulee etsittyä netin syövereistä :)))

      Oikein ihanaa ja aurinkoista viikkoa myös sulle, kaunotar! ♥ :)

      Poista
  3. Reipas olet taas ollut, voi kun itsekin jaksaisi! :D Mulla on vaan juoksua ollut kolmena päivänä ja sitten kahtena kahvakuulatreeniä, ei ihan riitä, pitää kehittää jotain muutakin tekemistä. :(

    - Tiiu

    VastaaPoista
  4. Ihanan reipas oot ollut, pitäisi itsekin ryhdistäytyä. :) Mulla on viime viikon treenikalenterissa vaan kolme juoksulenkkiä ja kaksi kahvakuulatreeniä. :/ Pitäisi kehittää jotain uutta tekemistä. :))

    - Tiiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän kyllä jännittää miten sitten käy, kun työvuoroja alkaa olla enemmän... Nyt niitä on vielä niin harvakseltaa, että energiaa on riittämiin näihin kuntoiluihin :)) Täytyy ehkä ajoittaa kuntoilut aamuun ennen työvuoroa, kun saattaa olla, että pitkän työpäivän jälkeen koti ja sohva tuntuu kaikista houkuttelevimmilta ;)

      Uudet kuntoilulajit saa kyllä kummasti motivaatiota ylöspäin! Kannattaa siis tehdä välillä vaihtelun vuoksi jotain muutakin :)))

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi ja kiva kun kävit! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Sisällön tarjoaa Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design