1.9.11

Voi itku

Tiedättekö sen tunteen, kun istuu kampaajan tuolissa ja huomaa, että hiuksista on tulossa just sellaset, kun niistä ei pitänyt tulla? No, mulle kävi eilen justiin niin. Olen käyttänyt tosi paljon aikaa ja rahaa siihen, että olen päässyt eroon todella tummista, alunalkaen mustista hiuksistani. Nyt eilisen kampaajakäynnin jälkeen musta tuntuu, että ollaan taas lähtöpisteessä. Voi surkeuden surkeus.

Kerroin kampaajalle toiveissa olevan jokin pehmeä ruskean sävy. Ei kuitenkaan missään nimessä sieltä ruskean tummimmasta päästä. Mielessä oli jotain tämän tyyppistä:




No. Tämä oli sitten lopputulos. Mun mielestä tämä on tummanruskea. En ajatellut kuitenkaan niellä tätä purematta, vaan soitan kampaajalle ja kysyn mitä tehtäisiin. Me no likey.

Kuvat täältä ja täältä

EDIT: Kampaaja lupasi tehdä samaan hintaan värinkirkastuspesun. Vähän skeptisenä menen toimenpiteeseen maanantaiaamuna.. Mahtaako siitä olla apua laisinkaan?

12 kommenttia:

  1. No ei toi oo kyllä lähelläkään sitä mitä pyysit! Kyllä on ollut surkea kampaaja! Ehdottomasti soitat ja valitat. Saa tehdä kaiken uusiks!

    VastaaPoista
  2. oh noez! mutta onneksi sulle sopii toikin väri :) sulle sopii kaikki! tai en mä ihan sellasesta superblondista tiedä..hahha :P

    VastaaPoista
  3. Micaela: Sanos muuta! Kaukana siitä, mitä ajoin takaa :( Jos tuo kirkastushomma ei auta, niin ajattelin ottaa ajattelemastani väristä edes muutaman raidan päälihiuksiin. Jos sillä sais edes yleisilmettä vaaleemmaksi.

    Anonyymi: Tiäkkö musta mulle ei (enää) edes sovi näin tumma!! Näytän ihan kalpealta :/ Mut oot oikeassa - toinen ääripää ei todellakaan ole sekään mun juttu ;)

    VastaaPoista
  4. hei se anonyymi olin minä,nimimerkki tais hävitä johonkin :/ -ellu

    VastaaPoista
  5. Näin mä arvelinkin ;) En uskaltanu silti sun nimeä tuohon laittaa kun en aivan satavarma ollu :D

    VastaaPoista
  6. sulle kävi marjot =/ marjol kävi iha samanlain ! voi harmi !! toivotaan et kirkastus onnistuu = )

    anette = )

    vaikka oonkin nykyään black is best :DDD mut joomyönnetää et itsekin ain haaveilee välil vaaleammasta yleisilmeest...hetkellisesti vaa ;D

    VastaaPoista
  7. Anette: Harmi tosiaan :/ Olin niin rikki ton käynnin jälkee.. Eihän tummassa värissä sinänsä mitään vikaa ole, mut se ei vaan ollu mulla mielessä tällä hetkellä :) Vähän jännittää miten huomenna käy! :S

    VastaaPoista
  8. Löysin blogisi ihan äskettäin ja jotenkin jäin heti koukkuun :) pakko siis tulla kurkistamaan uudestaankin! Mutta asiaan, todella surku jos ei saa sellaisia hiuksia kampaajalta kuin haluaa. Tummaksi on niin helppo vetästä mutta siitä vaaleemmaksi, siinä vasta hommaa onkin. :/. Auttoiko se kirkastuspesu yhtään? Onko semmoinen kallis?

    VastaaPoista
  9. iii: Hei ja tervetuloa! Voi että miten kiva, kun löysit tänne ja vielä kivempaa, jos ajattelit tulla toistekin :))) Avosylin otan uudet lukijat mukaan kyytiin :)
    Niin, periaatteessa hiukset on vaan karvoja päässä, mutta kyllä se piru vie harmittaa jos kampaaja menee ne pilaamaan!! Mulla oli vieläpä sellainen tarina takana, että olin tosi kauan tehnyt töitä tuon vaalennuksen eteen - lähtökohtana oli n. 2 vuotta sitten pikimusta. Nyt kun kävelin ulos kampaajalta mun mielestä liian lähellä lähtökohtaa, niin itkuhan siinä pääsi :/ Kirkastuspesu onneksi auttoi, ja seuraavalla käynnillä otan varmaan vaaleampaa leveetä raitaa niin saa taas yleisilmettä vaaleammaksi. Nyt en tiedätkös osaa yhtään sanoa mitä tuo kirkastuspesu maksaa, kun mun kampaaja teki sen ilmaiseksi (tai sisältyi siihen hintaan minkä maksoin värjäyksestä).

    VastaaPoista
  10. Tuohan kuulostaa hyvältä, että ei tarvinnut maksaa siitä mitään! Älytöntä jos oisit joutunu siitä maksamaan. Toivottavasti saat hiukset pian sellaiseksi kuin haluat :) Jouduin itse tuossa pari kuukautta sitten värjämään vaaleat hiukseni ruskeeksi kun niin paljon oli meidän putkissa kuparia, että hiukseni vihersi ja paljon. Mutta en ole kyllä kadunnut yhtään. Kuvia kun kattelee, tekivät vaaleat hiukset minusta kalpean. Nyt on väriä jotenkin kasvoissa :) Hyvää syksyä sinne, palailen taas ;)

    VastaaPoista
  11. On kyllä tuttu tunne! Siitäpä johtuen olenkin jo viimeiset viisi vuotta leikannut ja värjännyt hiukseni itse. Saanpahan syyttää itseäni jos lopputulos ei miellytä. :D Onneksi pitkä tukka on melko helppo, suurin haaste onkin otsiksen pitäminen nättinä, mutta oikeastaan en ole enää ollut siinä määrin tyytymätön tukkaani kuin joskus kampaajarallia harrastaessani... :)

    VastaaPoista
  12. Maarit: Voi että, se oliskin kätevää jos osaisi itse leikata hiuksensa! Musta ei siihen ole, ei varsinkaan tässä pituudessa :) Mä aloitin kampaajalla värjäyksen vasta kolmisen vuotta sitten, ja pysynyt sillä tiellä ihan siksi, että mun hiukset voi silloin paljon paremmin.Mun hiukset ei vaan yhtään tykkää kotiväreistä :/ Onhan noissa kampaamokäynneissä aina riskinsä, mutta onneksi ne ainakin useinmiten on korjattavissa ;)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi ja kiva kun kävit! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Sisällön tarjoaa Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design