9.10.14

Mä en oo koskaan






Muistatteko sen leikin, "mä en oo koskaan"? Siis sen, jossa kerätään pisteitä sillä, että ei ole koskaan tehnyt jotakin sellaista, mitä kaikki muut pelaajat ovat tehneet. Näihin päiviin asti mun takuuvarmat pojot on napsahtaneet siitä, etten oo koskaan maistanut sushia enkä juonut kupillista kahvia. No, nyt ne pisteet on menetetty. Oon nimittäin lyhyen ajan sisällä herkutellut näillä molemmilla :) Tai no. Kahvi on ollut jääkahvia eli maitoa, makusiirappia ja sokeria on tainnut olla kahvia reippaasti enemmän, mutta mulle toi on ollut huikee läpimurto :) Sekä sumppi että sushi on ollut oikein maukkaita kokemuksia, ja oon kohtis innoissani tästä uudesta makumaailmasta! Hihii :)

Mistä te ootte sannut varmat pisteenne tuossa pelissä? :)

8 kommenttia:

  1. En ole ikinä myöskään syönyt sushia. Jotenkin se ei vain ole houkuttanut vaikka moni niin kehuu. Jos uskaltaisi kokeilla.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään oo itseasiassa kokenut tätä ennen mitään suurta vetovoimaa sushia kohtaan - lähinnä oon pelänny miltä toi raaka kala tuntuu suussa :D Mut se oli tosi pehmeetä ja suussa sulavaa, ja kun koko komeuden dippasi soijakastikkeeseen niin avot! :) Kandee oikeesti kokeilla!

      Poista
  2. Sain pitkään omassa kaveriporukassani pisteet siitä, etten ole koskaan käynyt Saksassa. Nyt kävin! Myös niinkin outo kun "en ole koskaan käyttänyt korvatulppia" toi viimeksi pisteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohoo toi korvatulpat oli hyvä! :D Ja hei, mulla on Saksa kokematta, täytyykin muistaa toi seuraavaksi kun taas tota peliä pelataan ;)

      Poista
  3. Heii täällä kohtalotoveri! Tai siis, en enää. :D Mä en kyllä kertakaikkisesti vaan pysty juomaan mitään kahveja ja sushia en oo maistanut. Käydään useesti miehen kanssa lounaalla sushibuffetissa ja mä päädyn sitten vaan aina syömään sitä tavallista kiinalaista, ilman sitä sushi lisää. Mies söisi niitä montakymmentä :D Aina koittaa saada mut maistamaan, mutta kieltäydyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huh, en oo siis ainut jolla noi on ollut kokematta ;) Mulle kanssa kahvi on ollut ehdoton nou nou, mutta tossa pari viikkoa sitten mulle tuli ihan puskista mieliteko juoda kahvia! Todella mystistä. Tiesin, että ihan peruskahvi ei uppoa, mutta jääkahvi - ai että! Naminam :)

      Ja sushi sitten. Suosittelen kokeilemaan! Otat vaan suupalaan soijakastiketta mukaan, niin saat siihen lisämakua :)

      Poista
  4. Hyvännäköistä! :) Itse olen kova sushi-fani ja aina harmitellut sitä, ettei Porista löydy kunnon sushi-ravintolaa... -Sini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös näytäkin aika herkulta :) Mä en oo mikään sushi-asiantuntija, ja uskon, että paikoissa on huimasti eroja, mutta ootko testannut tuota Sokoksen alakerrassa olevaa Iloa? Me haettiin sieltä ja mä kyllä tykkäsin :)

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi ja kiva kun kävit! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Sisällön tarjoaa Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design