28.3.14

Mammalomalainen!

Heipat! Eilen oli sairauslomani vihoviimeinen päivä ja tänään vietän ensimmäistä virallista mammalomapäivääni :) Hiphuraa, ehdinpä siis ainakin tämän yhden päivän olemaan äitiysvapaalla ennen h-hetkeä! Mulla kyllä alkaa olemaan sellainen kutina, ettei tuo pallero enää kovin kauaa viihdy yhä ahtaammaksi käyvässä pikku yksiössään, mutta saatan olla täysin väärässäkin ;) Ollaan perheen ja ystävien kanssa naureskeltu, että saattaahan tässä käydä niinkin ironisesti, että laskettu aika tulee ja menee eikä pienokaista vain kuulu :D No, kävi miten kävi - nyt mennään joka tapauksessa päivä kerrallaan hyvillä mielin ja odotellaan koska minimiehemme päättää ilmestyä tälle puolen maailmaa


Ihastuttavaa ja aurinkoista viikonloppua! :)

10 kommenttia:

  1. Oi ihanaa Taru! ♡ Ja rentouttavaa mammaloman alkua! :-) Sekä aurinkoista viikonloppua! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis kiitos, ihanainen LeAnn! ♥ Koitan tässä parhaani mukaan vielä rentoutua ja nauttia mammalomasta, niin kauan kuin sitä kestää :))

      Poista
  2. Ihanaa ❥ Täällä pidetään peukut pystyssä että kaikki menee loppuun asti hyvin! (halaus ja rutistus) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä oletko jo aavistanut että se olen ollut minä. Nyt vasta huomasin että täällä on aivan eri käyttäjätunnus kuin muualla joten vaihdoin sen :) Se olen siis minä kenen kanssa olet jo vuoden päivät blogissasi vaihtanut kuulumisia ;) hih

      Poista
    2. Eikä?!? :D Siis tiedätkö ehkä noin viikko sitten mulle heräsi ajatus siitä, että te voisitte hyvinkin olla sama ihminen, mutta en ollut ollenkaan varma tästä aavistuksesta :) Mutta ihan mahtava juttu!! ♥ Tiedätkös, sulla pitäisi olla ihan ehdottomasti oma blogi - niin kaunis koti ja niin ihana maku sulla on erityisesti sisustuksen suhteen! :)

      Voi jee miten tästä tuli hyvä mieli :) Ihana seurailla sun juttuja Instassa, ja niin kiva kun käyt täällä kommentoimassa mun höpinöitä ♥ Niin, ja kiitos! Vaikka arki ei sen kummemmin tässä muutukaan, on silti niin paljon hienompaa olla mammalomalla kuin saikulla ;) Hihii, halaus ja rutistus takaisin ♥

      Poista
    3. Voi että, tuli ihan hymy huulille tätä lukiessa :) <3
      Oon pohtinut tuota blogia mut sitten tullut siihen päätöksen että varmaankin postausaiheet loppus kesken :D oon tosi huono kirjottamaan asiaa, menee enemmän sen vierestä ;D

      Poista
  3. Ihanaa mammalomaa! Nauti viimeisistä kiireettömistä hetkistä täysillä :) Kohta on kädet täynnä töitä ja se vasta ihanaa onkin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kaunokainen ♥ Nautittu totisesti on vaikka väsymys alkaakin olla melkoista :) Mutta onhan sekin aika nautinnollista vetäistä päikkärit just sillon ku ite tykkää ;) Samalla en malta millään odottaa tuon pikku nyytin maailmaan putkahtamista ♥

      Poista
  4. Iiihana kuva! :) Minäkin kuvittelin pikkukakkosen syntyvän paljon etuajassa, mutta kaksi viikkoa meni yli! En olisi uskonut ja oli kyllä pitkiä viikkoja, kun olin jo melkein 2 kk ollut varma, että "ensi yönä synnytys varmaan alkaa!" Toivon sinulle hyviä vointeja! Ihanaa aikaa edessä, kaikin puolin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos Katri! :) Tietkö mulla on aika sama fiilis tällä hetkellä! Toisaalta musta tuntuu, että kaveri saattaa syntyä hetkenä minä hyvänsä, mutta sitten toisaalta on sellainen aavistus, että saattaahan tässä odotellessa mennä vielä viikko jos toinenkin :P Ei se auta muu kuin odottaa ja katsoa ;))

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi ja kiva kun kävit! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Sisällön tarjoaa Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design